Produk kopi semakin banyak di pasaran , mengwujudkan persaingan antara syarikat lain,Pelbagai
produk pembungkusan dapat dilihat . Tujuan pembungkusan baru yang di buat bertujuan untuk
memasarkan produk kopi untuk dikenali dan ingin memudahkan pengguna untuk menikmati kopi
434 dengan mudah. Selain itu pembungkusan baharu yang di buat dapat menarik perhatian untuk
membeli dan memberi kepada orang lain dengan mudah
Terdapat contoh barangan produk pembungkusan kopi di pasaran
Menggunakan kertas warna coklat , mengekalkan ciri - ciri semulajadi
http://laymanslayout.wordpress.com/2010/06/15/packaging-level-ground-trading/
http://homohapiens.blogspot.com/
memudahkan pengguna untuk meletak dan menyukat kuantiti gula dan susu sebagai perasa
http://mwpartners.com/packagedesign
sumber daripada bahan internet sebagai rujukan pembungkusan baharu
No comments:
Post a Comment