Thursday 13 November 2014



 Produk kopi semakin banyak di pasaran , mengwujudkan persaingan antara syarikat lain,Pelbagai
 produk pembungkusan dapat dilihat . Tujuan pembungkusan baru yang di buat bertujuan untuk
 memasarkan produk kopi untuk dikenali dan ingin memudahkan pengguna  untuk  menikmati kopi
 434 dengan mudah. Selain itu pembungkusan baharu yang di buat dapat menarik perhatian untuk
 membeli dan memberi  kepada orang lain dengan mudah

   Terdapat contoh barangan produk pembungkusan kopi  di pasaran


                        Menggunakan kertas warna coklat , mengekalkan ciri - ciri semulajadi

             http://laymanslayout.wordpress.com/2010/06/15/packaging-level-ground-trading/
http://homohapiens.blogspot.com/


memudahkan pengguna untuk meletak dan menyukat kuantiti gula dan susu sebagai perasa

                                                     http://mwpartners.com/packagedesign







sumber daripada bahan internet sebagai rujukan pembungkusan baharu

No comments:

Post a Comment